fredag 28 oktober 2016

Arbetsansökan

12 September 2016

Namn: Esmeralda Halley

Adress: Alvik

Telefonnummer: 073-1234567

E-post: Esmeraldahalley@gmail.com

Arbetsgivaren: News of Alvik

Journalist

Hej! Jag heter Esmeralda och är 22 år. Ända sedan jag gick på mellanstadiet och vi fick besök av journalister har jag velat jobba som journalist. Jag tycker själv att det yrket verkar otroligt spännande och roligt. Jag gick på journalist högskolan.

Jag är väldigt pratglad och tar gärna kontakt med nya människor. Det har aldrig varit något problem förr. Jag har läst igenom arbetskraven och jag vet att jag klarar av dom. Jag skriver även snabbt när jag ska skriva artiklar.

Jag hoppas att jag får en intervju och jag längtar att äntligen få träffa er. Jag berättar mer om mig själv om jag får en intervju.

Med vänliga hälsningar
Esmeralda Halley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar