fredag 28 oktober 2016

Sam

Jag heter Sam och jag är 20 år.
Jag är 1,65 meter lång och jag är smal och söt. Mitt ansikte är ovalt och jag har ljust hår med ljus gröna slingor.
Mina ögon är bruna och Jag har en vanlig näsa och en vanlig mun. Fast ibland andvänder jag läppglans.Jag har beige hy och ett armband med nitar. Jag brukar mest ha min svarta klänning med ett rosett band på ryggen och en kedja klänningen.
Jag har ett par svarta klackiskor med nitar också Min favorit färg är svart och min favorit mat är tacos men jag är vegan och jag hatar skolan. Jag gillar fredagar vara med mina kompisar men jag hatar att vara ensam. Jag pratar svenska och jag är väldigt bra på att rita och måla. Jag är rädd för mörker jag tycker om djur och jag tycker inte om djur plågare. När jag blir stor vill jag bli en konstnär eller en sångare.
Jag har ingen hemlighet. Jag har en hund som heter ställa och jag gillar att vara med min hund och mina kompisar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar