fredag 11 november 2016

Mitt hus är svart och arean är 160 kvm. I mitt hus har jag en hall ett tv rum ett musikrum ett kök ett sovrum ett duschrum och ett toalettrum.
 
I min hall har jag ytterkläder och en spegel. I mitt tv rum har jag en tv två soffor och där ser jag på tv. I mitt musikrum har jag vita väggar trägolv och en scen. jag brukar dansa och sjunga i musikrummet men inte för publik. I mitt kök lagar jag mat och bakar. I mitt sovrum sover jag. Jag har ett duschrum och där duschar jag. Jag har ett toalettrum och där borstar jag tänderna bland annat.


Jag eldar med ved och pellets för att få varmt i huset. Jag äter inte kött eller någonting som kommer från djur. Och jag är noga med sopsortering.


Min dröm är att köpa en jacuzzi och en bastu.


Jag vill att huset ska kännas lyxigt för besökare och att dom ska känna sig välkomna.
Jag vill också att dom ska tycka att det är fint och inte vara rädda.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar