fredag 11 november 2016

Mitt hus

Hej. Jag heter Bob och bor i västibyn. Om du vill veta var jag bor så är mitt hus är av röd tegel-sten med en dörr i mitten. Det är två våningar på huset. Det är fyra fönster på framsidan ett av dom är stort, inget fönster på höger sida men två på vänster sida och två fönster på baksidan. Storleken av varje våning är 171m2. 
I mitt hus har jag två toaletter, ett kök, ett sovrum, ett allrum och ett vardagsrum. Jag har två toaletter för att om jag är på övervåningen så ska jag inte behöva gå ner för att gå på toa så därför har jag två toaletter en nere och en uppe. Mitt kök har en lucka i golvet med konserv burkar med mat i så jag har mat för ett år. I mitt sovrum har jag en säng med kontroll så du kan sänka ner och upp sängen. Sen har jag ett allrum det är som ett vardagsrum bara att skillnader finns till exempel så äter jag i mitt vardagsrum och i mitt allrum så spelar jag. 
All elektricitet kommer från mina solpaneler på taket. Om det inte är någon sol har jag ändå elektricitet för att dom sparar elektricitet till såna tillfällen.
Jag skulle önska att jag hade en pool på min gård men jag har inte det. 
För alla besökare hoppas jag att det känns roligt att vara i mitt hus. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar